Fusió de 4 gats a Tàrrega

El otro día colgué un video sobre cómo presentar gatos. Y hubo comentarios de todo tipo, muchos de ellos desagradables. El caso es de dos chicas de Tàrrega que se iban a vivir juntas.

Cada una tenía dos gatos. Durante más de un año y medio siguieron las recomendaciones de alguien que les dijo que tenían que poner unos gatos dentro de una jaula, otros gatos fuera de la jaula y a ver qué pasaba. Evidentemente, gatos que se tiraban contra la jaula, el de dentro se volvía loco…

Imaginaos si a vosotros os ponen dentro de una jaula en medio de la plaza de vuestro pueblo. Os sentiríais muy vulnerables y en peligro de que cualquiera os pudiera hacer cualquier cosa sin poderos defender.

Pasado el tiempo, estas chicas vieron que la cosa no iba a ningún sitio.

Puse a los cuatro gatos juntos en una presentación directa, que es lo que yo hago. Primero

hubo un poco de jaleo. No lo pude grabar, evidentemente, porque otro trabajo tenía.

Pero después y pasado el rato, poco a poco, las cosas se relajaron. ¿Cuál era mi objetivo? Generar un precedente en aquella casa, donde aquellos gatos que llevaban un año y medio teniendo problemas cada vez que se veían, pudieran pasar un buen rato tranquilos, relajados y notar que había un control de la situación. No dejados de la mano de Dios dentro de una jaula y que sea lo que tenga de ser.

Pasado el rato, pude grabar estas imágenes, que son suficientemente elocuentes de cómo fue la visita. Por tanto, una presentación directa bien hecha, la mayoría de las veces, nos irá mucho mejor que cualquier otro tipo de presentación.

L’altre dia vaig penjar un vídeo sobre com presentar gats. Hi va haver comentaris de totes

menes, molts d’ells desagradables. El cas és de dues noies de Tàrrega, que se n’anaven a viure juntes.

Cada una tenia dos gats. Durant més d’un any i mig van estar seguint les recomanacions d’algú que els va dir que havien de posar uns gats dins la gàbia, uns altres gats fora de la gàbia, i a veure què passava. Evidentment, gats que es tiraven contra les gàbies, el de dintre es tornava boig…

Imagineu-vos si a vosaltres us posen a dins d’una gàbia al mig de la plaça del vostre poble.

Us sentiríeu molt vulnerables i en perill que qualsevol us pogués fer qualsevol cosa sense poder-vos defensar.

Passat el temps, aquestes noies veien que la cosa no anava enlloc. Vaig posar els quatre gats junts en una presentació directa, que és el que jo faig.

Primer hi va haver una mica de batibull. No ho vaig poder gravar, evidentment, perquè altra feina tenia. Però després, i passada l’estona, mica en mica, les coses es van anar relaxant.

Quin era el meu objectiu? Generar un precedent en aquella casa on aquells gats, que portaven un any i mig tenint problemes cada cop que es veien, poguessin passar una bona estona tranquils, relaxats i que notessin que hi havia un control de la situació. No deixats de la mà de Déu dins d’una gàbia i que sigui el que hagi de ser.

Passada l’estona, vaig poder gravar aquestes imatges, que són prou eloqüents de com va anar la visita.

Per tant, una presentació directa ben feta la majoria de vegades ens anirà molt millor que

qualsevol altre tipus de presentació.

Desplaça cap amunt